Sunday, August 7, 2011

Diri ini TIDAK layak

Assalamualaikum. 
Entry kali ini - "Diri ini tidak layak". nak maksudkan sebenarnya diri ni tak layak nak ada blog. Mood : sedih.
Sebab saya jarang sekali update blog. 
Kalau twitter & facebook. Adaaaa je status and update isu- isu semasa. Blog pulak.. saya jarang ajeeee bukak. 
Mood : dah sebakk. (kesian kau blog) kadang- kadang tengok tak bergerak- gerak pun , kadang kala ajeee gerak itu pun macam 2 bulan sekali, ini dah berbulan- bulan. dulu semangat lahaiii nak ada Blog. 
Tak pee, mula saat ni , nak pasang niat atau azam bagi Blog niii meriahhh sikit... (sikit je ) hurmmmm. haha! 
okay lah Tak nak merapu raban dah. 
Sempena Bulan Ramadhan Al- Mubarak, saya nak minta maaf kalau ada sesiapa yang mengenali diri ini, ada terkecil hati dengan kata- kata atau perbuatan saya. Al maklum lah , saya hanya manusia biasa yang sering melakukan kesilapan. 
Selamat Berpuasa , selamat bersahur & selamat berbuka kepada semua umat Islam :) package* 
iklan gambar jee ni hehe*

No comments:

Post a Comment